Snö = :(

Att vakna upp till ett vitt landskap skapade inget annat än en vändning i magen.
Och fick mig genast att tycka att min och en jobbarkollegas ide om att investera i
ett jet-plan som vi kan ta till jobbet inte kändes så dumt. Tropisk värme här next.
Lika glada var min blommor som låg täckta av snö.  Fick jag för jag gav upp på
min lilla mini-gran.

Så Hobbe och jag har hållt sams eftersom vi båda har samma åsikt om detta
vita puder. Suttit o tittat på film och serier istället. Trotts allt sista lediga dagen
denna vecka. Om man bortser från fredag då IKEA får se upp.

Nähe, återgå till lite Family guy igen.

Cia och Hobbe : no points
Tänk att något så ljust kan skapa så mkt svart i två huvuden. Våren vill vi ha nu.


Kommentarer
Postat av: Mufflon

Ja fyfan. Här i Malmö är det snöfritt än så länge som tur är, men fortfarande kallt som i graven! Usch!

2009-03-25 @ 18:36:06
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Per

Snö ja... I hate it with a fucking passion!

2009-03-26 @ 23:18:10
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Cia

Ja, nu ska det ju vara vår. Something is freakingly wrong.

2009-03-27 @ 00:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0