Today is the last freaking day ...

som jag tillåter detta tråk väder. Fick ideen att man kanske skulle kunna sitta ute och dricka sin kopp te, solen sken ju trots allt. Men ack vad solen för en bakom ljuset. Men trotsade det till viss del genom att ha öppen dörr, sittandes på några meter innanför med filt runt mig. Kände ju solen iaf.

Passat Jack annars idag, så varit en mysig dag av buss och film tittande. Wallace och Gromit med deras äventyr med varulvskaninen. Underbart söt film.

Lyckades även dra på mig en fin brännskada i veckan. Vanlig reaktion på folk när de får något varmt som bränner, släppa det som är i handen eller ställa ner det snabbt. Min reaktion: Gå vidare, servera, le och tala med gästerna. Sen gå ut i köket, spola och ta bort allt. Så nu ser min hand ut såhär vacker.
Rejäl blåsa som bara får mig att vilja popa den. Must resist.

Btw stod en så söt sak i metro igår:
I Thailand hade en liten autistisk kille på 8-år blivit skrämd första dagen i skolan och gett sig ut genom ett fönster på 3:de våningen och vägrar gå in igen.  Då dyker Spider-man upp och ber pojken komma in. Result: Pojken kommer friviligt in igen.
En av brandmännen hade hört sig för och därmed hört att spindelmanen var pojkens favorit. Och vem vill inte bli räddad av sin superhjälte ^^. Fick mig iaf att le och tänka osökt på Ican ^^.



Hobbe: 3-1
När jag kom hem efter jobbet idag låg alla mina mattor på sne och internet sladden hade dragits ut. Jag som laddar ner nu innan 1 april : P.
Mötes dock av en trött katt som inte kunde förstå varför jag inte kastade mig över honom i glädje. Det var ju länge sen det hände. Get over it. Nu är ju nu.


Kommentarer
Postat av: Mufflon

Ajaj! Du måste jobba lite på din överlevnadsinstinkt Cia, den är viktigare än din gästvänlighetsinstinkt.



För övrigt så tycker jag att det verkar rätt dumdristigt att klä ut sig till superhjälte när en 8-åring står och balanserar utanför ett fönster. Hade han inte lika gärna kunnat bli förskräckt och ramla ner? Det hade iofs också inneburit rätt underhållande tidningsrubriker. "ÄR SPINDELMANNEN EN MÖRDARE!?". Som taget från framsidan på en spindelmannen-tidning!

2009-03-28 @ 21:04:04
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Per

Det var bra att du satte ner foten, för nu känns vädret mycket trevligare!

2009-03-29 @ 21:24:54
URL: http://naifuzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0