Knytkalas ... lr nått :D

Hoi alla skräckslagna själar.

Middagen på alla helgona blir fortfarande av. Den hålls på hos lilla mig i min lilla lgh på 37 kvm :o. Så antingen kan man oroa sig för syrebrist lr bara se det underbara i att om en mördare hittar oss går det ju fort iaf för vi kan inte springa så långt : P

Tänkte att det kunde vara lite roligare med att ni får fajtas lite om vem som ska ha med vad. All rules are off, förutom att det måste finnas någon till varje matgrupp : P. Ni bör även tänka på att vi har veganer med oss.

Vi kommer bli mellan 9-10 pers. Tänk på att mat är gott så hellre lite mkt än för lite av saker ^^.
Alkoholfri dryck kommer finnas (om annat önskas får man medtaga detta själv ^^). 

Texten i tjockform är EJ tagna ^^. Kursiv är taget.
  1. Vegan färs och salsa/tacosås(till 3-4 pers): 1 p
  2. Köttfärs och kryddmix (ex. santa marias tacomix) (6 pers): 2 p
  3. Creme fraiche och soya yoghurt: 1
  4. Tortillas och Tacoskal : 1
  5. Nachos och ost: 1
  6. Gröna lådan: Advokado, gurka, sallad, röd lök, majs, paprika och tomat: 1
Om ni undrar något är det bara att ringa me or Danne.

Kommentarer
Postat av: Per

Bra grejjor! Fint att se att du hittade användning för din blogg :D

Jag kan tänka mig fixa vilket som helst av detta. Jag är ju ändå på citygross varje dag i veckan :S

Så om någon har en åsikt så kan väl de få välja vad de vill ta med först kanske.

2009-10-29 @ 18:00:23
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Mufflon

Jag är också rätt flexibel, men jag tänker inte försitta chansen att välja FÖRST.



Jag väljer därför att skaffa tortillas och tacoskal, för att försäkra mig om att vi får riktiga tacoskal (såna som man spiller ut allt innehåll ur medan man äter) och inte bara såna där jävla båtskal. Jag skaffar givetvis även sådana skal samt tortillas åt er som äter tacos på fel sätt.

2009-10-29 @ 19:20:40
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Luzze

Nachos och massa ost låter som ett lagom komplicerat uppdrag åt mig... Taget!

Tacos ska trilla ut i handen, det är lag på det tror jag.

2009-10-29 @ 21:24:56
URL: http://luzze.blogg.se/
Postat av: Cia

Ja så att jag får extra mkt att svabba sen när ni gått. Och så ser vi lite härligt slabbiga ut ^^.

Creme fraichen och soya yoghurten är tagen oxå. ^^



2009-10-29 @ 22:44:30
Postat av: Cia

Woho jag tror vi har allt fixat nu ^^.

2009-10-30 @ 17:06:02
Postat av: Per

Då är bara frågan... Vilket blev över till mig att fixa?

2009-10-30 @ 21:53:19
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Cia

Det blev köttfärs för din del. Eftersom du är slaktaren i gänget tänkte jag att du kunde stå för det blodiga. Ni blir 5 pers som ska äta av den ^^. Kryddmix fixar Danne med gröna lådan : P.

2009-10-30 @ 23:03:20
Postat av: Mufflon

Vilken fantastisk kväll det blev! Tack!!

2009-11-01 @ 19:18:58
URL: http://salenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0