I'm serious. Brain slugs for everyone.

Jag har haft en toppen dag. Jag har fått garner jag beställt så nu kn jag äntligen tillverka en pikachu åt lillen.
Även hunnit tillverka en brain slug, med ett av garnen. Upload pic later.

Pratat med människor om livet och kärlek. Underbart hur olika/lika människor tror sig ha samma uppfattning, men när det komemr till kritan är världen väldigt annorlunda för dem. Vad de tolererar/tillåter. Vad de ser och inte ser.
Love really makes ppl blind and a bit retarded :P. Men huvudkontentan är ändå att man ska vara glad, dock gör den sig kanske inte lika glänsande då vardagstristessen tar sig in. Som de flesta med långa förhållanden vet. Det är en konstant battle, där man inte får ta för mycket på den självklara sidan. Rosor är röda, och de har även taggar.
If there is a spark it's love, but it wont always be clear, sometimes life wants your attention a bit more. All you have to do is to believe and feel. Cus what you hate one day, might be the thing you love when it's gone.

imorgon ska jag på uttflykt till kalmar, med tåget. kaffe, antikvariat och andra butiker står på schemat ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0