Sundays spell sun - day, yet no sun.

Idag spenderade jag dagen med att begrunda livets små kast. Hur saker konstant förändras är något vi påminner varandra om, men till vilken grad det sker är alltför lustig.

Sett CotT idag med min broder och en vän. Trevligt att få dyka in i en värld av gudar och magi. Hade dock gärna fått pågå ett tag till. Var som en av våra filmkvällar, snabbspolning då det inte sker något, dock nu genom hela filmen. Detta avslutade med kaffe och pusselläggning med världens sötaste krabat, Jack Varg. Och fick även visning av foton på min släkt av honom.

Jikes, nu är jag alltför trött för att fortsätta skriva ... Zzzzz


Ibland hittar man de mest sötaste saker:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0