It's a new day ... I guess

Jag vet vad jag har sagt om detta, men som alla vet är jag impulsiv. Speciellt när det kommer till detta området.
Yes, jag har färgat håret igen. Och nej mina väggar är inte blå, röda lr vita. 

Har fixat tvättstugetid till ikväll, woho. Älskar verkligen att tvätta. Underbart med doften och känslan av att få sina smutsiga kläder varma och rena. Ordning i kaoset. Kom dock på att min far kommer ikväll. Detta sedan jag ska bjuda på middag. Har dock inga idéer ännu på vad det ska bli. Bara efterrätten klar : P. Viktigaste delen trots allt.

Sedan har Ican och jag bestämt att vi ska hålla en anime-kväll fredag den 26 mars här. Så nu kommer ju självklart frågan om vilka som vill joina oss, samt vad vill ni se ^-^? Vår idé går ut på att blanda lite i både genre och film/serier. Så bara att höra av er med idéer och antal personer som kommer ^-^.

Annars en lugn dag, med städ och plock. Ska se om jag finner tid att skriva idag.
Och imorn blir det en Jack o Faster Cia dag ^-^. Passning av lilla busfröet.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I'm sick and tired of you and your lies. Cus I don't belong here, my life is on the other side.
So get out of my head, you monster.

Kommentarer
Postat av: Ican

ELFEN LIED!



Per säger Bebop men lyssna inte på honom!

2010-03-18 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0