Sunday, bloody sunday.

Helgen börjar lida möt sitt slut och måndag känns mer verklig. Sicken helg.
Mycket har skett på kort tid. Igår spenderade jag morgonen med Bee och läste nyheter och skvallarade om människor. Därefter blev jag upphämtad av M, för en tur ut till Toftastrand för lite fika. Inga höjdar kakor, men gott bryggkaffe för en gång skull. Som avslutades sittandes på en brygga som ledde ut till sjön med luften fylld av ord och meningar. Men med en gemensam nämnare.
Efter detta bar det hemåt igen, där jag mötes av ett litet Bee som återigen altenerat sitt hår. Vi lagade mat och glodde på D. Gary-man.  Och lite surfing on the net ^-^.

Nu sitter jag lite konfunderad, men fylld av glädje. Suttit och snabbspolat lite animeserier som kommit upp som tips inför animekvällen. Än så länge har jag inte hittat alltför mkt att hurra för. Folk har konstig smak ^-^. Har ju annars Lilla sjöjungfrun, den är ju anime-rad : P. Nej, men får gärna ge mer tips ^-^.

Ska iväg och handla med mor min idag. Fått låna bil av I, snäll som hon är. Sen blir det lite städning här. För att sedan avsluta kvällen med I och Bee. Prat och kaffe blir nog temat.
Glad med sedan jag fått veta att vi ska på Barbie-fest. Vad det exakt betyder har jag ingen aning, men everything is gonna be pink. Kommer känna mig allmänt out of place, men magiskt. Underbart sedan jag älskade Barbie som liten.
Jup, nu kom det fram. Jag var en Barbie älskande, blond liten flicka med snurreklänningar och knacka skor ^-^. Dvs klänningen stod ut när man snurrade och skorna knackade när man gick för att det fanns en liten klack. Jag skulle bli prinsessa.

Nähe, snart ska min far komma och vi ska fixa björkris och fika hos min farmor. Snart påsk : D.

Kommentarer
Postat av: Per

"Snurreklänningar och knackaskor", haha! Men det är ok. Jag tycker du är cool ändå!

2010-03-22 @ 20:00:18
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Cia

Jag vet. Jag är så cool ^-^.

2010-03-23 @ 16:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0