Blogg..... just not my thing ^-^

Tiden tickar och bloggen och jag verkar inte riktigt sams om vad en blogg ska användas till.
Fortfarande lite fast i att en blogg borde uttrycka ngt. Men nog om sånt trams ^-^.

Ican kom på besök idag med sitt lilla knyte. Han sov mest medans hon och jag hade
uppdate om våra liv. Förhoppningviss kan vi kanske få lite rutin i våra träffar och faktiskt
hinna prata om mer än familj, klockor och grönsaker som lever ovan jorden.

Ngt som gjort mig glad utöver att våren är kommen ^-^ .. YEY!!! Så har jag börjat skissa igen.
Inget utöver det vanliga men alltid kul när man väl känner sig sugen att skapa ngt. Dock har jag
som vanlig svårt för at avsluta, så som alltid är alla skisser halvklara. Tröttnar så snabbt, tålamod
ni vet ^-^. Tog några bilder med min skitkamera(mobil) för att dela med mig lite. Tänkt att jag ska försöka
upploada lite då och då.

Dock håller det mig uppe tillsammans med American dad som jag börjat titta igen på och
självklart inget annat än Fable 2. Varför finns det inte lite mer magi i denna värld. Ursäkta,
dum mening. Dettakan jag ju babbla endlessly om. Men det får bli en annan gång.
Dags att få besök av Herr Blund antar jag.


dagens lilla kludd efter Ican stack

Kvaliten är som sagt urusel med min kamera o ljus.

Lol, antingen för ljust lr mörkt. Men jag hoppas ni kan urskilja ngt.


Hobbe: 2-0

Han har skadat sin tass och utnyttjar detta till sin fullo. Han numera äger mig och min plånbok.
Tuna is tha shit, som hans lilla tummy skulle uttrycka det ^-^


Inte bästa bilden men visar ju vem som satt sig fel på vems stol. Min såkallade fd-datastol.
 

Kommentarer
Postat av: Per

"There's a little bit of magic in everything, and there's some loss to even things out", som Lou Reed säger... Kass att Magic & Loss inte finns på spotify :P



Kul att se dina skisser! Också kul att se ett par nya blogginlägg. Uttrycka något? Ja, det kan man ju göra. Men måste man uttrycka något meningsfullt? ;)

2009-03-24 @ 16:18:56
URL: http://naifuzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0