Dumma kropp.

Lyckats bli sjuk. Första dagen jag klara att sitta uppe under en lite längre period. Men mår konstant illa. Inte det roligaste under ens lediga helg.
Så Hobbe har varit snäll sedan han insåg att hans diss mot mig just nu inte gav vinst. Dissen bestod utav att första gången jag la mig i sängen då feberfrossan satte igång hoppade han ner från sin stol för att göra mig sällskap. Cirka 1 meter ifrån stannar han upp och tittar på mig, vänder på klacken och hoppar tillbaka till sin stol. Illa enligt mig, men det vände sen ^^.

Så nu ska vi fortsätta vår dag med simpsons och försöka få mig frisk.


Cia: 2-3
Power to the sickling ^^.

Kommentarer
Postat av: Per

Krya på dig! Och tack för alla sköna låtar. Modern teknik är för jävla najs ibland.

2009-03-30 @ 22:30:34
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Mufflon

Stackare! Krya på dig.

2009-03-31 @ 07:08:11
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Cia

Tackar själv för alla tips ^^.

2009-04-06 @ 02:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0