Cleaning up

Tisdag och snart lunch. Hobbe och jag slåss fortfarande om vem som är herre i huset.
Just nu känns det som jag ligger i underläge, lite för mkt av en softy när det kommer till
jammande katter. Hobbe hittade mitt kryptonit förre jag fann hans.
Detta trots att han är döv och inte har en aning om att han ger ifrån sig ett ljud.

Jag har nu börjat få ordning i mitt lilla "hus". Bara tavlor och gardiner som ska upp.
Sen har Hobbe och jag äntligen ett hem att dela bara vi två ^-^.

WoW har tagit sig in som ett litet retfullt dammstrå på en kameralins i mitt liv igen.
Men som turen alltid har med sig nuförtiden tröttnar jag rätt snabbt och leder till
att jag högst spelar nån timma i veckan.
Väntar bara på att Ican ska droppa förbi med Xbox 360 och Fable 2.
Förväntningarna har blivit höga iom all väntan, men tror inte det kommer
förändra upplevelsen alltför mkt.

Livet i Svensson-längan fortsätter, men inget drama i Despereat Housewife - anda
ännu. Kanske för att den som spenderar dagarna med att spana i fönstrena är en
katt.

Tänkte avsluta med en bild. Hobbes andra sätt att psyka mig. Demostrativt visa värdet
på mina favorit skor och håra ner dem.




Kommentarer
Postat av: Mufflon

Yay, blogg! Det blir spännande att följa era äventyr, jag hoppas att Cia och Hobbe blir lite som Kalle och Hobbe.

2009-03-11 @ 11:53:27
URL: http://salenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0