En lugn helg ger en lugn vecka

Man kan ju hoppas iaf. Har precis druckit en kopp kaffe med min syster och förundrats över vad folk tycker är vackert när det kommer till tatueringar, modifications och piercingar. Ja, som vi kom fram till är kanske att det mest handlar om uppmärksamhet, när storleken får tala. Eller som en bild vi stötte på med en man som tatuerat hela ansiktet och halsen svart för att sedan göra 1cm tjocka streck genom scarifications över det hela. Men som sagt beauty lies in the eye of the beholder.
Dock fick det sidan mig att verkligen vilja ta tag i att börja måla/skissa upp de tatueringar jag vill skapa.

Det vackra vädret försätter, dock går jag runt som en zombie för av någon anledning har jag fått ett trötthets chip installerat och min kropp tycks aldrig få nog utav att sova. Detta diggar Hobbe under dag tid dock ej under morgonen.
Men dispyter verkar vi ha många nu. Det enda vi delar i ro just nu är frukost tillsammans.
Det roliga är att vi äter samma ^^. Gröt med mjölk.
 

Blev lite inspererad att skriva och måla igen efter att ha sett Miss Potter med Fru Citron i huvudrollen. Not the most impressed över hennes skådespeleri, men filmen var söt i visa delar för den som gillar barnberättelser. En dag kanske jag växer ifrån det men verkar inte än på ett tag iaf.

Sen har även Ican skvallrat om det mest underbaraste.. kanske. Tim Burton håller på att filmatisera Alice i Underlandet :D:D. Glädjen är överväldigande, men likså skeptisk. Håller tummarna på att den kommer gå hem. Men som sagt är det ett känsligt ämne med hur de får liv i henne. Men som sagt först nästa år våra ögon kommer att få se slutprodukten.

Nu ska jag till Ica och införskaffa lite mjölk.

Cia:  4-5

Mohaha för att vara större. Igår på morgonen blev jag så trött på Hobbes jammande för ingenting. Han var på mig så fort jag somnade till, skulle inte ha mat lr gå ut. Kl var 5. Så jag kastade ut honom :O. Jag vet grymt, men jag orkade inte. Jag vill sova jag med ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0