I had a plan ...

Men den föll pladask. Så nu står jag med ett svart hål fyllt av ovetskap. Och vad gör man med hål, man fyller dem ^^. Så idag har jag en plan. Detta efter att gråtit mitt hjärta ut för att sedan inse att jag fått en ny roomie ^^. Lika plötsligt som allt annat bestämde nämligen B:et o jag att flytta ihop. Hon behövde komma hemifrån och lära sig lite ansvar och stå på egna ben, medans jag behövde total omvändning på min värld. And what's a better plan than combining these?
Så nu sitter jag här med Ariel som bakgrund på firefox och begrundar de val som gjorts, men även de som kommer. Med nerver och glädje tror jag endast något gott kan komma ur detta.

Ni ser, om det är någon som kan göra mig på gott humör så är det lilla B:et. Trots hennes lata sida, har hon en sida som gör att ens egena problem känns lättare. She shows me everyone else and how horrible they have it.
Tror det är ett av de bästa sätten att glömma sin smärta, se att andra har det värre. Dock delar kanske inte min syster och jag idé om vad man ska vill med denna misär.
Allt jag ser är: I'm gonna dedicate my life to make theirs better. Medans B:et ser: Omg kolla, om de var zombies skulle de må bättre. Och vi skulle ha mer kul med.

Men nu babblar jag. En lista ska upp på saker som ska ske.

* skaffa en stor världsplansch med tillbehören nålar i olika färger
* lära mig sticka.
* ordna filmkvällar
* äta mer godis ( kommer jag göra vare sig jag vill lr inte med ett godismonster som roomie.)
* se till att njuta av solen som äntligen kommit
* och framför allt se till att träffa alla mina underbara vänner som jag försummat i min lilla misär.
* börja kurser i mindfulness och bildterapi.
* planera, planera och planera. jag har fått viljan att göra detta igen.
* och kanske främst gladast är jag med att jag bestämt mig för vad jag ska bli en del av min vuxna tid:
Barnsjuksköterska. Nu är det bara vart ^^

I'm a fish with a whole sea to explore.

Nehe, nu ska vi <(^-^<) se om vi kan få ner lite Disney lr kanske D. Gray-man o käka godis... nam nam

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Per

Hurra för filmkvällar! I'm totally there, dude!

Jag kan inte titta på film själv, för det mesta. Kommer på andra saker att göra och stänger av efter 30-40 minuter :S

2010-03-15 @ 15:30:19
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Cia

You are welcome ^^. Vi ska bara hitta en kväll då det passar för alla. Får ha temakvällar.

2010-03-15 @ 15:53:53
Postat av: Mufflon

Det måste ske på lördagar!

2010-03-15 @ 18:22:48
URL: http://salenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0