People use your brains.

Blev mäkta upprörd igår. Efter att haft en trevlig kväll med min far. Jag lagade mat, vi pratade och tittade på film tillsammans. Så slog min tvätttid äntligen in. Glad gick jag dit, en timma försenad dock då det drog ut på tiden med min far, för att finna tvättstugan okuperad. Gick tillbaka efter en timma, men mötes av samma åsyn igen. Bestämde mig då att jag tar tiden efter min egentliga tvätttid. Detta sedan min var sista tiden egentligen, men det är för vana att folk tvättar efter emellanåt. Klockan ticka och slutligen tar jag mina tvättkassar igen och beger mig till tvättstugan. Och vad ser jag då, jo nu har någon annan ockuperat den och låst. Dilemmat är att denna gång kan jag inte gå och klaga då det tekniskt sett inte var min tid. Men what the hell. Så vid kl 1 var äntligen tvättstugan ledig.
Min egentliga tvätttid började vid 19.30. Glädjen var än större eftersom jag skulle vara hos Danne vid kl 7 för att ta hand om Jacku.

Men det är "past tense" nu ^-^. Nu är det D.Gary-man och Sick Nurses framför tv:n med B:et som äntligen är hemma igen efter 1,5 dag hos vår mor. Får ju inte glömma att flyttstäda bara för att det är hemifrån man flyr.

Tittade på Everything is Illuminated igår. Kan rekommendera om man gillar lite speciella filmer. Fick filmtips om den. Lite utdragen emellanåt, men erbjöd food-for-thoughts. Och Frodo gjorde faktiskt en helt okey prestation som en säregen liten amerikan i ett främmande land.

That's all for now folks!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Såg du vilket lägenhetsnummer det var som tog din tvättid? Sliiipa dina kniiivar Ciia!!

2010-03-19 @ 19:42:06
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Per

Fint att du äntligen sett den! Synd att du inte verkade älska den fullt lika mycket som jag, men ändå bra :D

Tycker, förutom att den är lite tänkvärd, att den är för jävla rolig.

För övrigt är jag glad att jag slipper tvättstugedramatiken som verkar finnas överallt. Det är nog ända stället jag vet där folk verkar bli lika arga som när de kör bil!

2010-03-19 @ 21:43:08
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Ican

Vad är det för tuffa serier ni ser? nyfiken

Tack för att du passade Jack! <3

2010-03-19 @ 22:51:21
URL: http://icans.blogg.se/
Postat av: Cia

Tomas tyvärr hade de ju inte satt upp sitt lås på dörren, så no clue vem det kan vara. Annars hade jag prytt tidningarna ^-^.



Och Per jag håller med om att den var rolig. Aldrig visste jag att en mening kunde förklara så mkt "Han äter inte kött".



Ican it's a movie ^^

2010-03-19 @ 23:34:50
Postat av: Per

Haha, ja! Älskar den scenen! Stackars frodo :D

2010-03-20 @ 04:39:48
URL: http://naifuzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0