Ännu en dag som för tiden framåt.

Halva dagen redan avklarad med tur på stan och kaffe med vännen min. Vi letade vårjackor, som kanske borde vara enkelt, men vissade sig svårare än att hitta en fisk utanför sin vattenskål. Apparently så ska vi alla gå runt med tält.

Nu sitter jag efter att ha tittat på Lady Gagas otroligt galna video Telephone och käkar godis med B:et. Man kan ju inget annat än älska Gagas galna persona.

Läste något roligt i Metro idag: Det kriminella gänget Black Cobra har blivit häktade för kakstöld från företaget Godbiten. Då är man hård ^^. Cookies is the new drug.

Nähe, nu ska jag se klart på The Simpsons. Och vänta på att resten av de personer och saker jag ska höras av eller ske ska infalla. Sen blir det nog film ikväll. Tar gärna tips, efter vårt misslyckade försök igår, Benjamin Buttons. Lång, seg och vad hände med att kunna säga en mening på mindre än 5min?



Kommentarer
Postat av: Per

Everything is illuminated!!! Bästa filmen jag sett på länge! Alla måste se!

2010-03-15 @ 16:35:32
URL: http://naifuzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0